Přihláška-Mage

Recruit do Guildy
Ricisak

Přihláška-Mage

Postby Ricisak » Thu Apr 16, 2015 10:23 pm

Zdravíčko, jmenuji se Richard je mi 17 let a studuji střední školu Obchodně technickou ve Zlíně odkud také pocházím. Mezi mé záliby patří převážně hraní na PC, poslouchání dobré hudby a posezení s přáteli. Co se týče Wowka je to poměrně krátký příběh. WOW hraji zhruba 1 rok a nějaké drobné. Začal jsem na Twinstaru kde jsem hrál stejně jako zde Mage ovšem převážně PVP s mým kamarádem ,který mě k Wowku přitáhl. Asi po 4 měsících jsem se rozhodl ,že si půjdu zkusit WoWko na offik a tak jsem taky udělal. Na offiku jsem odzkoušel plno class ovšem tak jako mage my žádná z nich nesedla tak tedy stejně jako na twinstaru hraji převážně Mage. Po doexpení se mě ujala Guilda Wannabe ,která té doby progresovalo HM-normal. Zde jsem se myslím naučil všechny základy raidování ,které mě velmi rychle chytlo a zapálen do progresu jsem se těšil na každý Raid jako malej. Jak šel čas dostali jsme se do progresu BRF-HC (7/10) kde jsme také skončili z důvodu odchodu GM a 2 officiru. Což mě docela mrzelo protože Guilda Wannabe byl opravdu dobrý kolektiv správných lidí s velkými zkušenostmi ,kteří mě "zasvětili" do všeho dění za což jsem jim velmi vděčný.

Nick: Ricisaks
Class: Mage (arcane,fire)
Ilvl: 687
Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/drakthul/Ricisaks/simple

1)Proč právě Motion ? : Protože si myslím a doufám ,že Motion je kvalitní Guilda ,která by ráda něčeho dosáhla.

2)Co vás na nás zaujalo? : Zapálenost a chuť do hry

3)Jak jste se o nás dozvěděli? : Od bývalých spoluhráčů z guildy Wannabe.

4)Proč se hlásíte zrovna k nám a PROČ bychom vás měli přijmout? : Protože hledám kvalitní guildu a Motion mě velmi zaujala. A proč by jste mě měli přijmout ? : Jsem zapálený do progresu a jsem člověk ,který se chce zdokonalovat a něčeho doáhnout ve WOW světě. Mimo jiné nemám problém mít 100% docházku stejně jako tomu bylo v guilde Wannabe.

Jedi_Knight
Honorable Guild Member